პროექტის დასაწყისში მოსწავლეთა მოტივაციისთვის გამოვიყენებ გონებრივ იერიშს,დაფაზე დაიწერება ზოგადი კითხვა,რომელზეც მოსწავლეები გამოთქცამენ მოსაზრებებს.
ვ,მ,ვ-ს გამოყენებით,შევძლებ დავადგინო მოსწავლეთა მზაობა,ინტერესები თემასთან დაკავშირებით.
ჯგუფზე დაკვირვების ჩეკლისტები დამეხმარება მოსწავლეთა თანამშრომლობისა და კომუნიკაციის უნარების შეფასებაში .ასევე მოსწავლეებს ეძლევათ საშუალება თავადაც მოახდინონ თვითშეფასებაც და ურთიერთ შეფასებაც თვითშეფასებისა და ურთიერთშეფასების კითხვარის გამოყენებით.
მთელი პროექტის მანძილზე პროგრესის შეფასებისთვისგამოვიყენებ ფორმალურ და არაფორმალურ დაკვირვების ფურცლებს.
მოსწავლეებს დაურიგდებათ პრეზენტაციის შეფასების ჩეკლისტები,რაც მათ დაეხმარებათ გაიაზრონ ყველა შესრულებული სამუშაო იმისათვის ,რომ შეძლონ პროექტის მიზნის შესაბამისი პროდუქტის შექმნა.
ხათუნა, მომეწონა შენი პროექტი.ნამდვილად, საინტერესო თემაა.
ReplyDelete